Copyright © Alle rechten voorbehouden.  Web design © heraldhelsen
Home Osteopaat Adinda Osteopathie Contact Links Blog

OSTEOPATHIE PRAKTIJK HAARLEM-NOORD

Heeft u ook een winterabonnement op verkoudheid, holteontsteking en allergieën?

Osteopathie kan hier goed voor werken De R is alweer in de maand en dat betekent een hoop gesnotter, genies en gehoest. Griep, verkoudheid, en holteontstekingen. Niemand zit erop te wachten en toch moet vrijwel iedereen er aan geloven. Een osteopaat zorgt dat het zelfherstellend vermogen wordt aangesproken en dat de afweer verbetert. Voor verdere info klik hier.

Sportblessures voorkomen

Het nieuwe jaar is begonnen en iedereen heeft goede voornemens. De sportscholen, yogalessen en loopgroepjes zitten in januari weer vol met mensen die vol goede moed beginnen. Maar pas op, de blessures liggen op de loer.

Wat maakt osteopathie zo’n effectieve behandelvorm voor sporters? Ieder lichaam heeft zijn eigen verhaal, zijn eigen geschiedenis van blessures, ongelukjes, ziektes en eventuele operaties. Dit zorgt ervoor dat het lijf op zijn eigen manier functioneert en dus uniek is, net als de blessures. Klik hier voor verdere informatie.

Pijn onder je voet: hoe krijg je het weer goed?

Pijn in je voetzool of onder je hiel: het zijn vaak nare, hardnekkige klachten. Vooral wandelarrs en hardlopers krijgen snel te maken met dit soort pijn en ongemakken onder de voet. Vaak wordt de oorzaak aangewezen als overbelasting of overgewicht. Shockwave behandeling of podologische zooltjes kunnen soms uitkomst bieden. Maar niet altijd; en dan? Klik hier voor meer informatie